kladdkaka hos sebbes päron

blev som sagt kladdkaka hos sebbes pappa och massi nu på kvällen, gott va det men blev lite för mycket (borde slutat äta efter andra biten), massi hade vart på ullared i tordags och hade köpt massa kläder till mina sötisar , bland annat fiskar tröjor, nicke fick en marin blå och julia en vit,. jag fick spritsersätt och sebbe kalsonger. julia sover redan , nicke dock sitter i soffan för det är några idioter som står och skriker och har sig utanför hans fönster så han kan inte somna! jag ska göra teori som alla andra kvällar för hinner aldrig klart med testerna innan jag börjar bli trött och vill sova. hitta föresten min blivande bil på blocket idag underbar färg och disele, vad mer kan jag begära ? ville ju ha en sju sitsig men jag kan nog nöja mig med den här ;). får hoppas att den finns när jag är klar med allt och ska köpa bil! syrran tar ju med sig bilstolarna i december så ungarnas platser säkra i bilen , http://www.blocket.se/ostergotland/Renault_Megane_Scenic_1_9_dCi_42366479.htm?ca=14&w=1 dags att börja innan jag blir för trött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0