Summers almost gone

God Kväll, 
Om två veckor börjar skolan igen och slutar även jobbet då eller åtminstone schema lagda pass, dom får ringa efter det :), 
Ledig idag plus helgen, haft barnen hela veckan också så det har vart skönt att ha dom här också dock ska dom te sebbe igen på söndag,
Annat har jag inte gjort annat än ätit , sovit och jobbat förut förra fredagen för då va jag ute på krogen med Carro och Jesper, gick inte direkt att komma iväg till jobbet på lördag morgon så blev en sjukanmälan och ja det var oansvarigt av mig men ibland får man tillåtelse att va ungdom på nytt, 
Mycket mer än så händer inte.just de förresten jag blev gudmor 5 juli till Carro och Jespers son Ozzy :) då jag och barnen va på dop.

Jag är fortfarande även intresserad av en viss pojke och även nån mer kanske hahaha och det känns bara konstigt så det låsas jag inte om ! 
Nu sover båda barnen , så ska väl se film nu ! 
Längtar tills 14 för då kommer Vickan hem och även Ulf Nilsson kommer på rixfm 😍 så lovat ta med Niklas dit , 
Även att skolan börjar snart , har dock två böcker kvar att ordna och massa nya pennor och såna prylar ! 
Morsan har även gått med på att skjutsa mig till Ikea i augusti när lönen kommer och den kommer bli bra kan man lugnt säga så som jag jobbade röven av mig i juli ! 
Några av bilderna jag tagit i sommar




Just de förresten,nu tror jag helvete frusit till is för jag har fått lift av sebbe med barnen två gånger, sista gången kom han även och hämta mig i Hageby när ja handlat och skjutsa oss hem , skum människa de där ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0