Biodejt med pojken i mitt liv 💙

barmen va rastlösa sÄ Anna vaktade Julia sÄ tog jag med Niklas lite ensamtid och gick pÄ bio och sÄg pingvinerna pÄ Madagaskar, blev inte sÄ dyrt heller eftersom han köpte en biobiljett av Patte pÄ förra veckan för 80kr sÄ vi utnyttja den, det gick rÀtt bra fast han blev rastlös pÄ slutet! 
 
vi köpte med mat pĂ„ vĂ€g hem, gick och hĂ€mta Julia hos anna och sen hem för att se om jag fĂ„tt nĂ„t brev frĂ„n skolan om svar pĂ„ vilken Inriktning jag kom in pĂ„ och jag kom in pĂ„ de jag ville sĂ„ jag Ă€r nöjd iallafall âœŒïžđŸ˜
 
nu sitter jag och Àr sömnlös för att jag lÀsa matte  2 , sv 2 , sv 3 och eng 6, har inte ens betyg i dom första sÄ det hÀr kommer fÄ kÀmpa som ett djur för att komma ditt jag vill och kunna lÀsa det jag vill pÄ högskola men jaja fÄr ta ett prat till med studievÀgledaren. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0