Julafton är inte de samma utan dig

dom senaste jularna har inte vart de samma utan pappa, känns inte riktigt som jul, nu känns det mer som man gör det för barnen. 
niklas kom från Sebbe och stanna till fyra när farmor och farfar kom och hämta honom, Julia hade oturen att bli magsjuk ett år till ! 
anna som skulle gjort vissa maträtter satte Sig och lekte med telefon så jag fick ställa mig och fixa det sista så allt blev klart så Nicke hann äta innan skulle åka igen ! 
jag fick ett linne, ett parfym, ett par toffler och ett presentkort på 500 till en tatuering men jag är nöjd ändå med tanke på vad jag fick förra året,
nu väntar jag på min efterblivna vän Lizette som tycker vi ska dricka vi och leta fest men vi får se om jag lämnar soffan! 
På återseende !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0