I always love this little things

Sportlovet är över o enda man umgicks med på lördagen va kom, inte träffat på Mattias ett dug vilket suger, men idag började iallafall praktiken och bara info möte och sen på torsdag börjar det på allvar vilket jag verkligen ser fram imot 😃, hämtat mina fina tidigt på dagis också idag så har dom den här veckan också, älskar verkligen mina godingar, mer än så har det inte hänt eller jo jah köpte två soffor för 1000kr i lördags så nu har jag en soffa till lägenheten, imorgon blir det att ordna mer möbler och måste även komma ihåg att fixa andra saker som adressändring och skit, en månad kvar och sen har jag och mina barn Ett eget hem, 


 Bjuder på bilder på min stora tjockis och bästa syrran ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0