It is so wrong?

Tanken med att ha låst blogg va ju liksom att en viss person inte ska lägga sig i vad jag gör, så aa den förblir låst ! 

Vissa saker som hänt i helgen har fått mig att funderar, ångrat och ja helt enkelt tankspridd.

Jag och Mattias blev en aning osams i fredags för att ja de e väl bådas fel men han e konstig och man vet inte vart man har honom så vet inte om jag kommer träffa honom mer och ännu mindre när han inte svarar för att han surar!
Men blev ännu mer chockad i lördags kväll när jag fick ett samtal vid kvart i fyra och svara yrvaken, ingen mindre än Felix och han hade även skickat sms, drog iallafall iväg till honom, ja jag vet vad ni tänker nu! vet inte om jag ångrat än eller inte, men som sagt så fick jag en chans att umgås med någon jag kan va mig med och som inte är imot att jag har barn! 
Men känns lite typ som att när en av dom inte hör av sig så hör den andra av sig och det mitt folk är irriterande och just det så vet jag inte vad som hänt med Felix flickvän heller för jag fråga helt enkelt inte och jag bryr mig inte heller för det är hans som gjorde valet, 

Så lite tankspridd är man ju och ingen aning om vad man ska göra heller ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0