Min prinsessas 2 års dag


 Idag fyller min söta hela två år, känns ju som att de var bara några månader sen nu va en liten skit, 

Annars typ hade jag en trevlig kväll igår  på festen hos Melissa trots att jag inte kände mer än tre personer plus att kim mobba mig och berätta skit om folk som jag mer eller mindre inte bryr mig om för det har inte med mig att göra och planerar att göra mitt eget omdöme om honom så de så, sov jävligt bra för första gången hos Mattias eller aa hos nån kille för första gången och gick därifrån vid tio och handla film (sons of anarchy säsong 1&2 & pacific rim för 200 och även muggar till Julias kalas) med morsan på stan,en snabb dusch hemma och sen sitta i ridhuset och glo på när Vickan,mella och Bella rid,inhandlade grejer till tårtor och glömde själva tårtbottnarna så får fixa de innan tisdag och införskaffa mig en kaffebryggare också 😁 , så nu blir det inget mer verka hel död i skolan! 
va och lekte med Julia och Niklas också, dom blev jätte glada och det va så underbart att träffa dom ! 
Nu har jag och Vickan kollat på sons of anarchy hela kvällen och jag har även hunnit göra klart uppgift te skolan och skickat in den, fast nu känner jag att det är dags att sova för imorgon blir det plugga hela dagen för
Massa uppgifter som ska va klara på måndag ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0