Ännu ett onödigt inlägg om ingenting

God morgon världen 
Har typ absolut inget nytt att berätta eller ?
Mitt de där att leva i selibat och sluta hänga på krogen funkade tills cicci blev singel igen, 
Det är skit tråkigt att bo själv, finns inget att göra, ingen som städar åt mig eller säger välkommen hem malin, dö trist ! 
Tycker det är skit jobbigt att ha barnen bara varann vecka också, 

Fast en positiv grej är ju att jag klara första terminen med BETYG, hell yeah! Bara två terminer kvar att gå så är man utbildad undersköterska,  
Fast planerar läsa upp matte och såna ämnen också sen för att kunna söka till sjuksköterska fast ska nog jobba ett tag innan ! 

Min renovering här hemma går sakta men säkert, är klar med Julias rum iallafall. 
Har även börjat sommarjobba och det går ju väl så där tycker jag, ny våning , nya rutiner , nytt folk fast det går bra när man jobbar med rätt folk ! 

Jag ska väl gå upp ur sängen nu, är ledig idag och självklart är det skit väder också, men vad gör det om hundra år 


Bjuder på en bild på min vackra son 💛


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0