evil eye .

känt länge att det var dags för en ny tatuering, har jäkligt många ider och sånt som jag vill ha, men i fredags tog jag tag i saken och skicka meddelande på kvällen till twisted ink, har  kompisar som gått dit o deras är jätte bra och sen har jag hört från moa tror ja att en av hennes polare gjorde nån där och den blev jätte konstig,
hur som helst fick jag tid redan veckan efter på tisdagen, vakna vid fem imorse för att jag var sjuk jävla nervös, gick verkligen hela tiden och kolla klockan och såna saker, men jag tog med mig vickan och åkte dit, träffade tatuerar som verkade nervös och sprang fram och tbx i lokalen för att hämta saker,fick se skisen och den va sjuk fin och ännu finare än bilden jag skickat med ungefär som ja ville ha och det var ju inte honom jag pratade med heller plus att han förstora den redig bit också innan han va nöjd, sen började vi, första linjerna kändes knapp, närmast armhålan fick jag hålla mig för att inte dra bort armen för de kittlades, sista typ 20 minuterna kändes för då började jag rysa eftersom jag hade en jädra fläkt riktad mot mig hela tiden, men jag är nöjd med resultatet och tatueraren för att han va så lugn och de syndes verkligen att han gillade de han syssla med, så när resten av armen ska göras så går jag tillbaka till honom igen :) ,
 
 
svullen och kladdig som bara den, men den är fin, mina egna ider kombinerat med tatuerarens,
sjukt bra med andra ord !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0