byebye 2014 and hello 2015

ja då var 2014 över, så man ska väl sammafatta det presic som alla andra, 
mitt år har väl vart en ny start för mig, i slutet av 2013 gjorde jag slut med mina barns pappa och flytta ifrån honom, bodde hos min mamma i fyra månader och dela rum med min lilla syster och det var ju ett prov, en stunden va vi som bästa kompisar och i nästa försökte jag strypa henne. 
jag träffar mina barn nu varann vecka vilket också betyder att veckan dom är hos sebbe vet jag inte alls vad som händer med dom, om dom mår bra eller lär sig nya saker vilket suger. 
mitt cola beroende försvann inte, fråga min syster eftersom jag spillt cola på både hennes vita väggar och vita lakan vilket va en av anledningarna till att hon försökte döda mig.
jag jobbade bort hela sommaren och även nu vissa gånger när dom ringer och jag kan vilket ofta inte går för att jag har barnen men ibland ordnar jag barnvakt för extra pengar är behövligt som fattig student. 
jag har klarat av TVÅ hela terminer av min undersköterska utbildning och ska börja den tredje och sista 12 januari vilket är psykiatri och då ska jag även hinna med religion och naturkunskap plus ett jäkla gymnasiearbete! tack och lov att det är distans iallafall.  
jag har träffat nya folk, både killar och tjejer, vissa är kvar i mitt liv, andra inte men de har bara köpt mig växa som person vilket jag tycker att jag har, 
jag har växt som person, börja planera istället för att leva i nuet och köra mina impuls äventyr hela tiden. tar mer ansvar över ekonomin och även skolan, jag vill bli nåt mer än bara soffpotatis / mamma, jag vill va en förebild för mina barn och visa för dom att jobbar man hårt kan man bli vad fasiken man vill. 
jag vill träffa nån ny,gifta mig och skaffa barn, göra klart mitt körkort och även flytta till nån annanstad och bosätta mig där, 
det är vad jag vill och vill uträtta, kanske tar mer tid än bara 2015 men what the fuck, man lever bara en gång. 
nu tackar jag för mig, nu är det dags att fortsätta njuta av sista veckan av mitt jullov .
på återseende. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0